Skip to content
Home » מתי יש צורך סימון מפעלים

מתי יש צורך סימון מפעלים

מדריך מקיף לבניית השלטים שמראים שהעסק שלך מתאים לכסא גלגלים

נגישות לכיסאות גלגלים היא עניין גדול. אם אין לך רמפות לכיסא גלגלים או חניה לכסא גלגלים, לא תוכל לשרת חלק ניכר מהלקוחות הפוטנציאליים שלך.

אנו חיים בעידן שבו יותר ויותר אנשים חיים עם מוגבלויות. המשמעות היא שיותר ויותר אנשים זקוקים למבנים ועסקים נגישים.

בארצות הברית, חוק האמריקנים עם מוגבלויות (ADA) דורש שכל המרחבים הציבוריים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות. זה כולל עסקים ומפעלים קמעונאיים. ישנן סיבות רבות לחוק זה, אך העיקרית שבהן היא להבטיח שכל האנשים יוכלו ליהנות מגישה שווה לסחורות ולשירותים.

אמנם זהו חוק פדרלי, אך הוא אינו מכסה גופים פרטיים כגון חנויות או מסעדות. זה חל רק על מבני ממשלה, כמו בתי ספר או בתי חולים. אם יש לך עסק פרטי, אתה אחראי לעמוד בסטנדרטים של ADA בעצמך.

מדוע חשוב להפוך את המפעל שלך לנגיש לכסא גלגלים

ייתכן שחלק מהאנשים עם מוגבלות לא יוכלו להשתמש במדרגות או במעלית כדי להיכנס לבניין. זה יכול להקשות עליהם את הגישה למקום העבודה שלהם. סימון מפעל הוא דרישה שיש לעמוד בה כדי שמבנה ייחשב לנגיש.

סימון המפעל חשוב כי הוא מקל על אנשים עם מוגבלות להיכנס למבנים, ולהסתובב בתוכם.

חוק האמריקנים עם מוגבלויות (ADA) הוא חוק זכויות אזרח המגן על אנשים עם מוגבלות מפני אפליה. ה-ADA דורש שכל המקומות הציבוריים יהיו נגישים לאנשים המשתמשים בכיסאות גלגלים.

ה-ADA מגדיר מפעל ככל מקום המספק סחורות ושירותים לציבור, או כל מקום מגורים ציבורי. מקומות ציבוריים כוללים בתי ספר, חנויות, מסעדות, ספריות, תיאטראות, פארקים ואזורי בילוי.

מקומות לינה ציבוריים כוללים מלונות ומוטלים; מסעדות וברים; תחנות דלק; חנויות מכולת; חנויות בגדים; בתי קולנוע; אולמות קונצרטים; אצטדיונים וזירות; בתי חולים ומשרדי רפואה; בנקים ומוסדות פיננסיים אחרים; מפעלי שירות כמו ניקוי יבש, מכבסות, שטיפת מכוניות או חניונים – בעצם כל מקום שנותן שירותים לציבור באופן שוטף.
למידע מורחב אודות סימון מפעלים ומתי יש צורך סימון מפעלים כדאי לבדוק ב- lavibetnua.co.il

דרישות משפטיות לסווג מפעלים כנגישים לכיסא גלגלים

מפעלים חייבים להיות מסווגים כנגישים לכיסא גלגלים על פי חוק. מפעלים אלה מיועדים לשימוש הציבור וחייבים להיות בעלי גישה סבירה לאנשים עם מוגבלויות. הממשלה לקחה יוזמה להנגיש את המפעלים הללו לכולם, וזה צעד גדול לקראת הכלה.

דרישות ה-ADA לגישה לכסא גלגלים בארצות הברית הן שכל המרחבים הציבוריים, המבנים והמתקנים חייבים להיות נגישים לאנשים עם מוגבלויות. המשמעות היא שכל החללים חייבים להיות נגישים לכיסא גלגלים.

כל הכניסות, הדלתות, המסדרונות, המסדרונות ושבילי מחזור אחרים צריכים להיות רחבים מספיק כדי לאפשר לאדם המשתמש בכיסא גלגלים לנוע מבלי להיתקל במכשולים כלשהם.

אילו סוגי מבנים צריכים להיות נגישים בקלות?

סימון צמחים הכרחי עבור כמה מבנים הנגישים בקלות. סוגי המבנים שאמורים להיות נגישים בקלות הם:

  1. מבנים עם מספר מבקרים גבוה;
  2. מבנים עם מספר רב של קומות;
  3. -מבנים בעלי תכנית קומה פתוחה וללא מחיצות.
  4. מתי יש צורך בסימון צמחים:
  5. יש צורך בסימון צמח במקרה של המבנים הבאים:
  6. מבנים צרים.
  7. מבנים בעלי סיכון גבוה לשריפה.
  8. מבנים עם סכנת פיצוץ גבוהה.
  9. מבנים קשים לגישה לשירותי חירום.
  10. אילו סוגי מבנים צריכים להיות נגישים בקלות?
  11. מבנים הנגישים בקלות כוללים:
  12. מבנים בעלי מפלס אחד בלבד, ולא יותר מ-3 קומות. – בניינים ללא כל מדרגות או מדרגות, רמפות או מעליות.
דילוג לתוכן